Friday, January 9, 2009

whewwww~

final sudah habes..but i think i end up with something really suck! yeah i screwed at the last paper..accountingggg...kenapalah kekanda begitu kejam terhadap adinda???? btw, these are list things to do while sem break......

1. qada' tidur selama yg mungkin..
2. drive sehingga ke hujung dunia..
3. try resipi soya bean..
4. watch tv until meletop..
5. watch downloaded movie till hang..
6. rosakkan seberape byk harta awam..
7. berbakti pd ibu bapa..
8. menambahkan bil telefon umah..by the day bil da smpai..aku da balek cyber..hwahwa!
9. post more blogs until kekeringan otak..
10. nyanyi sebanyak mane lagu sampai cukup satu album..
11. ajak mak anjang g bazar baitulmal..
12. goyang2 kaki..
13. ......
14. .....

whoah..begitu padat jadual aku..

2 comments:

chentachantqs said...

aku suke no 8. sama ngan aku.
by the time bill sampai kita dah ade campus.

ko jangan lupa call aku.
make sure no aku ada dalam bill ko.
femes skettt aku.

Farah Alias said...

don't forget to call me too! :p