Wednesday, January 21, 2009

aku tidak tidur hingga menjadi sedikit sasauu

yeah aku da habeskan full episode k-drama "my sister-in-law is 19"..it takes 2 days to i finish the whole complete 18 episodes..yerr aku tahu cite tuh da lame..so what?? aku nk isi mase lapang aku...effeknya?? tidur tak tentu arah..malam da jd siang bg aku..kepala pening2..mak ayah cakap aku dah x dgr aku ape2..waktu makan pon da berteraburr..beberapa kali aku berjanji dgn diri aku untuk buat itu ini..duhhh! haram dow..

kali ini ayah dgn mak berpesan, semakkan kemasukan SBP ikhwan..lerr kenapakah..sebagai anak solehah yg ingin masuk syurga..aku menurut..tp nk check kt mane?? search punye search..da macam2 perkataan aku m asukkan..susah rupanya..iwan nie pon satu..kau stay kt sekolah lame kau jek x boleh?? tgk kau dah susahkan aku..

hasil usaha yg x pernah lekang, i found this website http://www.moe.gov.my/

pesan akak kepada adik2 di luar sane..silalah check keputusan anda..dont be too upset if u guys have to stay living in hell-current-school..akak memahami..ahaks

p/s: still xtaw and x dapat check iwan nye result!

No comments: