Tuesday, February 17, 2009

senggugut yg mengancam nyawa

aduhhhh kenapalah kene serangan sekarang..sakit taw tak! tutorial byk lg x siap..buku2 masih lg cantik tersusun..ade jugak terpikir nk skip all classes for tomorrow..tomorrow jek..tp memandangkan masih lg di awal sem..rase rugi pulak..pasal aku suka save cuti di akhir trimester..tym tu la best x g klas..sape kate period pain sakit biase? mmg la biasa..tp sakit nye masya'allahhh..lain tubuh lain rasa..silap2 ade yg x bergerak dr katil lgsg..rase nk makan menstrual pil pun ada..but i had this theory said that pil tu boleh mendatangkan kemandulan jika acapkali diambil..no! no! no! aku nk anak..maybe terlalu awal nk fikirkan mende tuh..tp kelak da tua kita yg merasa sunyi..

"saya kahwin dgn awak bukan kerana nafsu.." --->>boleh caye ke ayat nie?? pegi mampos la kalo lelaki kahwin just psl cinta..cuba kalau bini x bagi..hah hambek kaw g pusat2 pelacuran..x pun cipta skandal baru..

"takpe..xdapat anak sendiri..kita ambil anak angkat..saya boleh terima awak seadanya.."
--->> nie lagi satu ayat cm celaka tak hingat! ko igt sng amek anak angkat?? nk kene jaga aurat dpn dia..pastuh dah la xde hak utk warisi harta..terima seadanya kononn..skarang boleh la terima seadanya..terjun loji indah water pon sanggop..esok lusa sape taw..silap2 x smpai setahun dah terima pompuan lain plak seadanya..

nampaknya aku dah lari dr topik..sebelum aku berlari lagi jauh lagi..baik aku berenti dan mula membuat tutorial..buat blog boleh, buat tutorial alasan sekilo!

p/s: esok duduk blakang2..x buat keje lecturer x nampak :P

3 comments:

jejett said...

btol btol btol ..dok blakang..ala kwan jing pun baek.. dok je depan pon dia x marah x buat tuto.. ;))

zuezz said...

ni embot ke?

adibah said...

yer ezzam...ni aku! aha taw xpe..tp awal2 sem kite tunjuk good attitude dulu..da ujung2 ah kuar belang..