Monday, February 9, 2009

aku x sehat laa...kau sehat?

mlm nie aku rase x sedap badan..dr pagi tadi rasa cm nk demam..ditambah pula dgn cuaca yg panas..dgn itu aku terpaksa menolak ajakan yati utk ke midvalley, tambahan pula aku mmbawa barang yg bertan-tan beratnya..masuk ke bas untuk ke mmu, aku mula rasa mual2..pemandu tak masuk lg tp org ramai da bekerumun masuk..memandangkan aku pon cm x larat nk berdiri lama, aku pon join masuk sekali n grab a sit as fast as i can..berpeluh2 sume org krn enjin bas dimatikan..serious..aku nk termuntah~ tapi aku tahan..karang kalau da tersembur sape yg susah? sape yg malu? agaknya mungkin ramai yg akan turun atau menjauhkan diri..

smpai ke mmu, aku singgah ke kedai runcit..igt nk beli air 100 plus dan juga sepapan penadol..ttbe mata aku terpaku melihat selonggokkan aiskrim malaysia yg berwarna warni..dlm hati dah lame x makan aiskrim nie..then i grabbed the pink one sbb nampak cm menarikk..
makan aiskrim nie bukan psl sedap ke ape..tp seronok kunyah2 ais nye..nyaman seembun pagi..rasa cm kurang demam..biase org kate jgn makan sejuk2 masa demam especially aiskrim..tp rasanya teori tuh x boleh pakai laa..rase ok jek aku..kalau dulu harga aiskrim nie seposen or dua posen jek..tp kali nie beli 30 sen..mmg murah bg kita yg dah agak dewasa kalau bersen2 neh..tp kalau dulu waktu sekolah..50 sen tuh da kira mahal..hahaiii..
nak dipendekkan cerita memandangkan aku pon dah pening kepala balik..balek rumah, tidur, bangun maghrib, telan panadol, update blog!

5 comments:

Rfq Kml said...

kau asek saket je kau ni.bahaya sia.bole menjejaskan sistem peranakkan.

adibah said...

ahahaha ape kait dow..ko jgn..aku nk anak kembar..

Farah Alias said...

mmg la best si rafique nie ckp mcm tue. hahaha.

Rfq Kml said...

aku nak bini kembar.LOL -_-

adibah said...

sorilah rafik..aku xde kembarr