Monday, February 23, 2009

malang yg berbau

1st story..
tgk2 jam..hurmm masih awal..kelas korean cepat habes..so sementara tunggu sarah habis kelas, terasa nak duduk2 sebentar di library foyer sambil melihat2 org yg lalu..cari tempat kosong..pergi ke situ anddddddd

cepukkkkk!!!!

ya Tuhan...aku terduduk di atas kerusi yg bertakung air..habes lencun seluar smpai ke paras peha..aku pon berlari2 anak pulang ke apartment smbil meng'cover' my back smbil itu juga mulut terkumat-kamit memaki hamun...%&^&^*!!!
2nd story..
kelas macroeconomics, duduk di sebelah anak ca ya nun alif mulut berbau rokok dan x geti nk senyap..duhhh aku pening!
3rd story..
habes kelas macro, hujan lebat x hingat..guruh dan kilat berlaga2..aku cuak! naseb baik ade payung..tapi....di pertengahan jalan payung tercabot..argh damn! ade payung serupa x de..sori jaja..aku rosakkan payung kau tanpe sengaja..
4th story..
to be continued..

4 comments:

Rfq Kml said...

HAHA.cian diba.banyak2 berselawat.tu tande kau patut balek muo.dah kangennn sangat uh.haha XD

adibah said...

ke ko yg kangen sgt kt aku? ala ngaku jek la rfq..

Rfq Kml said...

LOL.YE.MEMANG PUN.TU LA.KADANG2 TAK TERTAHAN PERASAAN INI SEHINGGA HABIS SATU JAM KU MENGOREK HIDUNGKU.

Unknown said...

hiks~
aku biasa je ditimpa malang.
paling selalu jatuh depan public
dulu malu gak
sekarang bajet dorang tak nampak, takpun konon2 aku bemimpi je

haha~ sadis sungguh.