Thursday, February 5, 2009

blog di pagi yg terang

aku tak tahu nk post ape..tp aku nk post something jugakk..usually aku cite pasal life aku..ade org suka baca..ada orang tak..tp aku pedulik ape..ini blog aku yg create, aku yg reg, and it's under mine! so sape2 yg rase bosan membacanya, it's a pleasure for u guy switch off ur lappy, pc or wut ever u guys use..nie pehal plak emo pepagi hari..cool diba cool..hushh hushhh *latihan pernafasan yg betol*

alrite, kita mulakan hari yg baik ni dgn..dgn kata2 yg indah ok..

lampu kalimantang di living room satu dr nya sudah tidah berfungsi..jadi malam2 ku menjadi agak kelam dgn hanya bergantung pd lampu yg nan satu lg dan juga lampu dapur..sekelam jiwaku menyambut sem baru..

pergi ke pejabat hostel utk buat aduan, si lelaki yg berada di situ suruh buat secara online..kenapa nk buat online kalau boleh buat secara verbal.."itu prosedur dik.." haih mampusla sama prosedur kau..aku rasa buat secara online lg melecehkan..nk kena print, then anta balek..kn ke susah tuh..dan utk dptkan respon blom tentu cepat..buat habes ink printer aku jek *kedekut* at last aku pulang dgn rasa dissapointed..

tiba di apartment, ttbe perot ku meng"grumble" dgn tiba2 spt memberontak mahu diisi sesuatu..ajaib, td xde rasa ape2..aku dah naik rumah smpai 4 tingkat baru lah ko nk buat perangai..oleh krn itu perut aku sendiri, jadi aku cubalah juga usha2 dapur mencari sesuatu untuk mengalas perut..biskut dah xde..roti ade tggl beberapa keping..cukuplah buat aku tahan smpai tengahari kang..

lain pula dgn mata yg juga inginkan perhatian dr ku..ttbe rasa beratt..tu la..aku suh tido awal mlm td kau sebok kepochi nk taw hal rafique dgn kisah2 cintanya, syera yg semakin busy dgn eventnya, friendster yg merayu dibalas komen2 nya dan blog yg mintak di update..

10.22 am, aku tidur dulu ya..

5 comments:

Rfq Kml said...

aahahahahah tak payah la kau tulis kat sini, sengallllllllllllllllll.ahahahahahahah dba kau memang **************************

adibah said...

da tetuliss..no turning back..ahaha

Rfq Kml said...

shit.ahahahah dib kau jgn men gile.takmo keco2 toh, sia lu

adibah said...

its okay la beb..its between us..

Rfq Kml said...

ceh ye jek.tau2 da kuar suratkhaba harakah nnt. :((