Saturday, March 26, 2011

Weekend Gateway

Semalam saye went out with my long lost friend..diulangi..LONG LOST! haha kasik panas sikit ayat utk member tu..tergelak die baca Tweet gua psl die..member ni mmg dah lama dah saye tak jumpe. adelah dekat 10-20 tahun (loghat). sebab gaya die kalau jumpe mesti epik gile..ayat cliche kuar dari mulut "Kite rinduuu ggilleeee katt awakk okkk!!"

tak sah kalau tak loghat minah ni.

kehkehkeh jangan marah paink ( tu diaa aku promote blog kau walaupun blog aku sendiri takde orang bace..meaning, no effect!)

as usual we had our heart to heart moment. benda wajib akan dicakap about our pathetic love life. kehkehkeh. takdelah pathetic sgt coz what should we pity for while others having fight about it (ayat nak sedapkan hati) kan? kan? then seperti biasa saye selaku pengerusi majlis yg banyak bercakap hal diri sendiri. kesian kau paink kene layan cite bohong aku.

awal2 saye dah plan nak lunch spicy korean noodles ade satu tmpt ni. member layankan. walaupun mase makan tu saye taw die tak bape suke makanan tu, nampak macam tak boleh nak telannnn jek. kahkahkah. pengajaran utk kau, jgn order ape yang aku order sebab selere aku high taste. selere kau cuma selere kampung. kahkahkah lagi sekali kasik die panas (if only she reads)

member ikut jek saye shopping beli barang kecantikan. kesian. tu la padahnye ajak aku keluar. tapi sendiri padan muka. tertelan air liur aku masa nak bayar. barang 3 jenis, sekali terpampang harga....berpeluh gua..peluhhh..celaka punye voucher watson. igtkan jimat lg.

member lagi sekali ikut gua beli barangan dapur pulak. sebab saye nak masak macaroni bakar tapi awal2 saye dah warning die "aku masak ni bukan utk kau tp utk perut aku" sebab saye taknak bagi harapan palsu kat die ikut saye shopping brgn dapur ingat aku nak masakkan utk kau? kahhh! member bagi tips beli la lada benggala hijau sebab lagi best. tips berguna. but still, aku bukan masakkan utk die. sia2 dia bagi tips. kehkehkeh.

plan nak pergi karaoke. tapi end up member terpaksa layan saye berkaraoke dalam kerete. waktu tak mengizinkan kami buat semua. ade hikmah mungkin if member lagi bakal terseksa saye jek pegang microphone sedangkan die dipaksa menjadi photographer utk saye. hikmah yang besarrrr..

pergi tanjung tgk permandangan teh tarik sungai muar. pergh. camwhore2 kejap then balek pasal cuaca bahang. saye taknak kulit saye hitam, takut disalah anggap as pekerje kilang instead of trainee kt st.

balek rumah saye. sampai dekat pagar saye suruh member tepuk tangan kt pagar tu kalau nk bukak. die semacam percaya. tapi kepercayaan die tak berpanjangan bile tgk saye tahan gelak. shaits tak jadi nak menganjeng. member tepaksa turun bukakkan gate. haha

lepak2 umah. member ajar guna tweetdeck. die curi lagu kat handphone saye. die follow saye kt twitter. blablabla.

memandangkan member nak curi movies dalam hd saye, terpaksa saye pit stop kt umah member sambil melayan si gile ni becerita pasal suju. suju? sape suju? lawyer? doktor? atau stripper?

sebagai balasan menyusahkan member sepanjang hari, die telah menghukum saye dgn mencemarkan hd saye dgn video2 suju ntah sape2 tuh..



banyak lagi video tapi saye tak mampu nk youtube sebab bahasa korea. haa lupe lagi. saye juge terpaksa melayan si gile ni duk baca tulisan korea kat mana2 die jumpe hatta dekat sticker sekecil semut.

to member, saye mintak maaf kalau entry ini buat anda berkecil hati mahupun berbesar hati (gua blog pasal lu)

thanks again for the weekend gateway and for your time.

chow

1 comment:

Farah Alias said...

HAHAHAHA.
YES I KNOW I AM YOUR LONG LOST FRIEND WEH! HAHAHA
LOLLLL.DAH MMG KITE RINDU KT AWK, CKP LA RINDU.HAHAHA

IT'S NOT PATHETIC LA OUR LOVE LIFE. WE GOTTA WAIT. HEHE.
AND NO YOU ARE WRONG OK.I LIKE THAT SPICY NOODLE CUMA BNDA YG KITE KASIK AWK TUE JE YG KITE TKSUKE.HAHA

AND HELL AWK MMG SENTIASA MENIPU KITE.YES YES YES.MMG KITE DA NK PERCAYA PASAL TEPUK TGN TUE.WTH! MUKA AWK SERIOUS GILE K.HAHAHA.

HAHAHAHAHA.SUJU STRIPPER??? GILE KLAKA!!!!
AWK DAH TGK BLM VIDEO2 YG KITE KASIK WEH? U BETTER WATCH IT! HAHAHA

p/s: I LOVE YOU!!! ^^