Saturday, October 17, 2009

while waiting for my triple berry cheesecake and pumpkin pie to serve about an hour more, think i'd better post something at least i wont regret for future (amende la aku ngarut..)

well basically, i've several stories to tell..dalam bahasa melayu la eh..

kisah 1

mcm biasa, cuti sem x pernah or jarang sekali dpt tidur ekoran terkenan dgn gaya hidup kt mmu, lagi2 selepas final exam. nasib baik aku dah standby several movies utk dibalun masa cuti nie. sedang syok melayan gossip girl, tetibe rasa kuat pulak volume yg dipasang, takut kalau2 mak ke ayah terjaga, aku slow kan sikit..but then,masih kuat. rasa mcm ade bunyi lain yg mengganggu..setakat dialog bisik berbisik antara blair dgn chuck, takkanlah kuat sgt..then aku pasang headphone (ade headphone rupenye..) masih ade something distracting at the background sound..i wonder why..but kinda hard to explain if x dgr sama..so, end up aku cuba utk tidur...

kisah 2

mlm spt biasa, but pagi bg aku. mmg pagi pon, around 3-4 am, haus la pulak kan...mmm rasa2 ade lagi tak minuman yogurt mak tuh..alang2 boleh mencuci perut sekali..pergi ke dapur, lihat2 lampu luar ayah menyala, ayah mmg selalu biarkan terbuka tapi aku tak suka..then masa nk off tuh, dari cermin dapur dpt aku lihat si Buruk merenung tajam something ke arah pokok..kemain galak mata die..selalu da hanyut kucing nie..nk join tgk sekali ape die renung, tp kang..mungkin cicak agaknye..huh x jadi minum air..end up, aku cuba tidur lg..

kisah 3

dah lah..aku xde cerita lg nk tipu korg..good nite

No comments: