Tuesday, August 10, 2010

kisah sahur

"lain kali buat air jangan tumpah2 la..kotor.."

begitulah kata2 yg dilemparkan ke arah aku masa buat ribena dekat pantry tadi. terdiam kejap. dahsyat gak dugaan 1st day puasa ni. dah kene tuduh tumpah2 kan air kt pantry hostel padahal dgn wajah innocent aku baru jek bape saat tercongok kt situ. maybe pasal aku muke tumpahkan air kot. tp agak tak logik di situ, yg aku buat ribena, air yg tumpah kaler coklat. adekah bdk tu mmg da lama simpan hasad dengki kt aku? atau pun die mmg suke men taram jek sound mana2 orang yg die nak. nak jek aku jwb "wak luu...kejadah aku yg buatt.." tapi biasalah, kata2 hanya tinggal kt kerongkong. tak mampu nak keluar. maybe mase tuh dah takde syaitan nak hasut aku suh buat mcm2. dah kene ikat.

tapi takpelah. kali ni die lepas. esok lusa jumpe, pandailah aku tarik rambut die. hihi.

No comments: